چرا جیت کان دو یکی از ملزومات آموزشی برای نیروهای نظامی دنیاست؟

بسم الله الرحمن الرحیم

militaryjkd2

 در این مقاله قصد داریم بطور خلاصه به دلیل الزام فراگیری جیت کان دو در نیروهای نظامی و انتظامی دنیا بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

دلیل اصلی اینکه جیت کان دو یکی از ملزومات آموزشی برای نیروهای نظامی دنیاست این می باشد که نیروهای نظامی مخصوصا نیروهای پلیس همیشه در معرض درگیری های خیابانی قرار دارند.

درگیری خیابانی یک “واقعیت پیش بینی نشده می باشد ” ،منظور از غیرقابل پیش بینی بودن این است که ممکن است مهاجم با سلاح حمله کند و یا مهاجم یک کیک بوکس باشد و با اصول کیک بوکس حمله کندو یا ممکن است مهاجم یک کشتی گیر باشد و در این صورت به احتمال زیاد درگیری به خاک کشیده خواهد شد و ….

بیشتر سبک های کلاسیک فقط روی قسمتی از مبارزه تمرکز دارند مثلا جودو فقط بر روی پرتاب ها تمرکز دارد و یا مثلا کیک بوکسینگ فقط روی کیک بوکس تاکید دارد.در صورتی که یکی از مهم ترین ویژگی های جیت کان دو این است که تمامی زوایای یک مبارزه واقعی را تحت پوشش قرار می دهد و یک سبک کاملا ترکیبی می باشد .البته امروزه سبک های ترکیبی مدرن جدید زیادی ابداع شده اند اما برتری جیت کان دو در این است که ” در آن برای هر شرایط مبارزه، تکنیک هایی از سبک های دیگر گزینش شده اند که صد در صد کاربردی و اصلاح شده می باشند “.

به همین خاطر هنگامی که یک نیروی نظامی جیت کان دو را آموزش ببیند می تواند در یک مبارزه پیش بینی نشده واقعی ، نامحدود عمل کند

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.